Marie Němečková

Bachelor's thesis

Vnímání reklamního sdělení dětmi předškolního věku

Perception of advertising message by preschool children
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání reklamního sdělení dětmi předškolního věku, tedy dětmi od 3 do 7 let. Cílem práce je zanalyzovat vliv reklamy na tuto věkovou skupinu dětí a určení komunikačních médií, se kterými uvedená věková skupina přichází nejvíce do styku a je jimi nejvíce ovlivňována. Práce nejprve seznamuje se základními klíčovými pojmy, které jsou vztaženy k dané problematice …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of perception of advertising messages by preschool children, ie children from 3 to 7 years. The aim of work is focused on analyzing the influence of advertising on this age group of children and to determine the communication media with which this age group comes into contact the most and is most influenced by them. The thesis at first acquainted with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2020
  • Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
  • Reader: Klára Šimůnková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81401