Thi Nam Binh Ninhová

Bachelor's thesis

Sex a erotika v reklamě

Sex and Erotica in Advertising
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem "Erotika a sex v reklamě". Zaměřuje se především na využití erotických a sexuálních motivů u propagace netradičního produktu. Hlavním cílem je zjištění, jak spotřebitelé vnímají využití erotiky a sexu v reklamě a jaký vliv mají tyto reklamy na jejich nákupní chování. Práce analyzuje rozdílné vnímání této problematiky mezi muži a ženami. V teoretické části je definována …more
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with the topic "Erotica and sex in advertising". Above all it focuses on the use of erotic and sexual motive in advertising on non-traditional product. Aim of this thesis is to find out how consumer perceive the use of erotica and sex in advertising and if it has an impact on their purchasing behaviour. The thesis also analyses the difference between woman's and man …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ninhová, Thi Nam Binh. Sex a erotika v reklamě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications