Key account management a možnosti jeho užití v praxi průmyslové firmy – Šárka Olšarová
Šárka Olšarová
Bachelor's thesis
Key account management a možnosti jeho užití v praxi průmyslové firmy
Key Account Management and Possibilities of Its Usage in an Industrial Company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je otázka co je to Key account management a moţnost jeho uţití v průmyslovém podniku. První část se zabývá analýzami, které podnik ovlivňují. Další část se zabývá tím, jak určíme klíčové zákazníky jejich spokojenost a loajalitu; třetí se zabývá řízením vztahů se zákazníky, tvorbou rozvojového plánu a následnou péčí o zákazníky. Výsledkem této práce je jak nejlépe a správně …moreAbstract:
The subject of this Bachelor thesis is question what is Key account management and its possibility of use in an industrial company. Fist part deals with analysis that influences the company. Next part deals with setting of key customers, their satisfaction and loyalty; the third part deals with driving customer’s relationships, construction of development plan and subsequent care of customers. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/87856
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Martin Koudela
- Reader: Andrea Sikorová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OLŠAROVÁ, Šárka. \textit{Key account management a možnosti jeho užití v praxi průmyslové firmy}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Available from: https://theses.cz/id/62ao2n/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Nhu Quynh Nguyenová -
B2B customer loyalty - factors affecting customer loyalty in the food supply industry
Adam Valečka -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla -
SYSTÉM MANAGEMENTU KVALITY Spokojenost zákazníka v podniku Stabil Energy s.r.o.
Michaela ANDRLOVÁ