Key account management a možnosti jeho užití v praxi průmyslové firmy – Šárka Olšarová
Šárka Olšarová
Bakalářská práce
Key account management a možnosti jeho užití v praxi průmyslové firmy
Key Account Management and Possibilities of Its Usage in an Industrial Company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je otázka co je to Key account management a moţnost jeho uţití v průmyslovém podniku. První část se zabývá analýzami, které podnik ovlivňují. Další část se zabývá tím, jak určíme klíčové zákazníky jejich spokojenost a loajalitu; třetí se zabývá řízením vztahů se zákazníky, tvorbou rozvojového plánu a následnou péčí o zákazníky. Výsledkem této práce je jak nejlépe a správně …víceAbstract:
The subject of this Bachelor thesis is question what is Key account management and its possibility of use in an industrial company. Fist part deals with analysis that influences the company. Next part deals with setting of key customers, their satisfaction and loyalty; the third part deals with driving customer’s relationships, construction of development plan and subsequent care of customers. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87856
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Martin Koudela
- Oponent: Andrea Sikorová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLŠAROVÁ, Šárka. \textit{Key account management a možnosti jeho užití v praxi průmyslové firmy}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/62ao2n/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Nhu Quynh Nguyenová -
B2B customer loyalty - factors affecting customer loyalty in the food supply industry
Adam Valečka -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla -
SYSTÉM MANAGEMENTU KVALITY Spokojenost zákazníka v podniku Stabil Energy s.r.o.
Michaela ANDRLOVÁ