Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin – Bc. Marta Nosková Žurková, DiS.
Bc. Marta Nosková Žurková, DiS.
Diplomová práce
Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin
Communication strategy of Marvel film released to Czech theaters
Anotace:
Tématem diplomové práce je návrh komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin. V teoretické části diplomová práce definuje termíny jako filmový marketing, marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, které vedle reklamy, public relation, podpory prodeje, společně s guerilla, influencer a event marketingem, zahrnuje nejdůležitější prvky komunikace filmu - trailer a …víceAbstract:
The topic of the thesis is the proposal of a communication strategy for a Marvel film to be released in Czech cinemas. In the theoretical part, the thesis defines the terms such as film marketing, marketing communication, communication mix and its tools, which, in addition to advertising, public relations, a sales promotion, along with guerrilla, influencer, and event marketing, includes the essential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nosková Žurková, Marta. Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
Sára Fábry -
Návrh komunikační strategie pro drobný podnik s využitím sociálních médií
Tereza Čonková -
Využitie influencer marketingu pri propagácii produktov na trhu s módou
Nikola Vidová -
Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie
Jana Dohnalová -
Změna vnímání influencer marketingu mileniály po vypuknutí pandemie COVID-19
Kateřina Stejskalová -
Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku
Sabina Šedivá -
Vliv influencer marketingu na veřejné zdraví
Daniela RUDOVSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
20. 6. 2023