Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk – Huyen Linh Pham
Huyen Linh Pham
Bakalářská práce
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Abstract:
This bachelor thesis will research about marketing analysis. its features and individual steps display in the Vietnam Dairy Products Joint Stock Company (Vinamilk). The aim of thesis is describe the importance factors as well as internal environment and external environment with the objectives of the company. Firstly, the theoretical part will explain marketing on general and also concentrate on individual …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PHAM, Huyen Linh. \textit{Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/62em2o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Comparison of marketing in India and Czechia
Rohith Infant Felix Arputharaj -
The Application of Marketing Mix for Two Differently Focused Cafes and its Comparison
Lucie Gajdošová -
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček
Název
Vložil
Vloženo
Práva