Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole – Bc. Veronika Huková
Bc. Veronika Huková
Bakalářská práce
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole
Pupils with autism spectrum disorders at primary school - usage of alternative and augmentative communication methods
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací žáků s poruchami autistického spektra na prvním stupni základní školy běžného vzdělávacího proudu. Rozdělena je na část teoretickou, která se ve třech kapitolách věnuje definici verbální a neverbální komunikace a metod AAK a popisu jednotlivých metod AAK s pomůckami a bez pomůcek, a část praktickou. V praktické části byly definovány cíle bakalářské práce a vytyčeny …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the communication of pupils with autistic spectrum disorders in a general education classroom at the primary school. The thesis is divided into a theoretical part, which in three chapters deals with the definition of verbal and nonverbal communication and alternative and augmentative methods and the description of individual AAK methods with aids and without aids. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mzk65/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Viktorin
- Oponent: PhDr. Mgr. Kateřina Šimčíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUKOVÁ, Veronika. \textit{Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/62iej3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Komunikační deník jako nástroj alternativní a augmentativní komunikace jedinců s pervazivní vývojovou poruchou.
Zdeněk PETŘÍK -
Komunikační deník jako nástroj alternativní a augmentativní komunikace jedinců s pervazivní vývojovou poruchou.
Zdeněk PETŘÍK -
Rozvoj alternativní komunikace u žáků s poruchou autistického spektra
Jana Vostrčilová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem
Petra Ševčíková -
Specifika komunikace s dítětem s pervazivní vývojovou poruchou v přednemocniční neodkladné péči
Mariana Černá