Zhodnocení konkurenční pozice značky na trhu energetických nápojů – Michal Cienciala
Michal Cienciala
Master's thesis
Zhodnocení konkurenční pozice značky na trhu energetických nápojů
Evaluation of the Brand's Competitive Position on the Energy Drinks Market
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo zhodnocení konkurenční situace energetických nápojů v maloobchodních jednotkách, s důrazem na značku Red Bull. Na základě pozorování byly vypracovány návrhy na eliminaci případných nedostatků a zvýšení konkurenceschopnosti. Výsledkem těchto návrhů by měla být optimalizace oblastí, které by umožnily společnosti Red Bull posílit svou pozici na trhu a dosáhnout vyšší úrovně …moreAbstract:
The aim of this thesis was to evaluate the competitive position of energy drinks in retail units, with a focus on the Red Bull brand. Based on observations, proposals were developed to address potential shortcomings and enhance competitiveness. The outcome of these proposals should lead to the optimization of areas enabling Red Bull to strengthen its market position and achieve a higher level of competitiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153110
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: Jaroslav Urminský
- Reader: Hana Káňová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIENCIALA, Michal. \textit{Zhodnocení konkurenční pozice značky na trhu energetických nápojů}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/62u2me/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Lucie Jarošová -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza merchandisingu v drogeriích
Petra Korvasová