Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o. – Ing. Jitka PACVOŇOVÁ
Ing. Jitka PACVOŇOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o.
Analysis of customers´ expectations during the emption of worn-out cars for company Auto color Design, Ltd.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou očekávání zákazníků, která se stávají velmi důležitým faktorem pro úspěch firmy. V teoretické části bakalářské práce jsou shrnuty poznatky z literárních pramenů, které se zabývají očekáváním zákazníků. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v horizontu jednoho měsíce, a to od 10. března do 11. dubna roku 2007 …viacAbstract:
This bachelor work deals with issue of customers´ expectations that becomes an important factor of company success. In the theoretical part of this work there is a summary of literary sources, which are intent on the principle and detection of customers´ expectations. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made from 10th March to 11th April 2007. The research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
4123
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PACVOŇOVÁ, Jitka. \textit{Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/62y3yt/.
Jak správně citovat práci
PACVOŇOVÁ, Jitka. Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro společnost Auto color Design s.r.o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Martina Danielová -
Využití CRM systémů v organizaci
Šárka Kaiserová -
Návrh průzkumu spokojenosti s CRM řešením
Michal Fučík -
Výběr a návrh implementace CRM systému pro podporu obchodně marketingových aktivit firmy
Miroslav Koláček -
Využití CRM dat v on-line marketingu
Tomáš Symerský -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Návrh systému komunikace se zákazníky v prostředí malého podniku
Monika ULRYCHOVÁ -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla