Dynamics CRM 2011 a program pro odvádění práce – Bc. Václav Janošek
Bc. Václav Janošek
Bachelor's thesis
Dynamics CRM 2011 a program pro odvádění práce
Dynamics CRM 2011 and Work Tracking Program
Abstract:
Práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky a jejich podporu systémem Microsoft Dynamics CRM 2011. Cílem práce je naprogramovat aplikaci pro odvádění práce a popsat nástroje a technologie dostupné při její tvorbě.Abstract:
Bachelor's thesis is focused on customer relationship management supported by Microsoft Dynamics CRM 2011. The goal of work is to create an aplication for recording progress of work and to describe used tools and technologies which are available for aplication development.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yjpvf/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2012
- Supervisor: RNDr. Ing. Tomáš Ludík, Ph.D.
- Reader: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Informatics / Computer Systems and Data Processing