Bc. Jana Konečná

Master's thesis

Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody

Social Advertising Focus on Nature Protection
Abstract:
Diplomová práce pojednává o sociální reklamě se zaměřením na ochranu přírody. Kon-krétně se zaměřuje na ochranu hospodářských zvířat. Teoretická část práce popisuje rozdíly mezi komerční a nekomerční reklamou, reklamní apely a problematiku chovu zvířat ve velkochovech. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumu a jeho vyhodnocení. Projektová část je zaměřena na návrh sociální reklamní kampaně …more
Abstract:
This Master's thesis deals with social advertising and is focused on protection of nature. In particular, it focuses on the protection of farm animals. The theoretical part describes the differences between commercial and non-commercial advertising, advertising appeals and animal husbandry issues. The practical part is devoted to qualitative research and its evaluation. The project part focuses on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Konečná, Jana. Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe