Motivace k online nakupování potravin v České republice – Kristýna Lačná
Kristýna Lačná
Bakalářská práce
Motivace k online nakupování potravin v České republice
Motivation to buy groceries online in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce má za cíl zjistit hlavní zdroje motivace a demotivace při nakupování potravin online na českém trhu a umožnit tím jak zlepšení marketingových strategií retailových společností, tak ulehčení vstupu na český trh pro start-upové firmy. První část této práce je věnována nakupování na internetu a faktorům, které ho ovlivňují. Dále je zde charakterizována e-commerce potravin v České republice …víceAbstract:
This work aims to identify the main sources of motivation and demotivation when buying groceries online in the Czech market and thus enable both the improvement of marketing strategies of retail companies and facilitating entry into the Czech market for start-up companies. The first part of this work is devoted to online shopping and the factors that affect it. Furthermore, the e-commerce of groceries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85639
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Zdeněk Dopita
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85639
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Intergenerational solidarity and the influence of informal transfers on fertility behavior
Lada Železná -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Influence of Covid-19 on Consumers’ Behavior in the Czech Republic
Md Abu Taleb Saikat -
Srovnání spotřebního chování v maloobchodě - Česká republika a Finsko
Adéla KDÝROVÁ