Kristýna Lačná

Bachelor's thesis

Motivace k online nakupování potravin v České republice

Motivation to buy groceries online in the Czech Republic
Anotácia:
Tato práce má za cíl zjistit hlavní zdroje motivace a demotivace při nakupování potravin online na českém trhu a umožnit tím jak zlepšení marketingových strategií retailových společností, tak ulehčení vstupu na český trh pro start-upové firmy. První část této práce je věnována nakupování na internetu a faktorům, které ho ovlivňují. Dále je zde charakterizována e-commerce potravin v České republice …viac
Abstract:
This work aims to identify the main sources of motivation and demotivation when buying groceries online in the Czech market and thus enable both the improvement of marketing strategies of retail companies and facilitating entry into the Czech market for start-up companies. The first part of this work is devoted to online shopping and the factors that affect it. Furthermore, the e-commerce of groceries …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Zdeněk Dopita

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85639