Bc. Lenka Gubíková
Master's thesis
Marketingová strategie podniku
Company marketing strategy
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl navrhnout konkrétní marketingovou strategii inovovaného produktu systému rouškování společnosti MEDICA FILTER spol. s r.o. vyplývající ze SWOT analýzy, která je vytvořena z výstupů analýzy povahy okolí, obecného okolí, oborového okolí a interní analýzy. Klíčovým prvkem je doporučení pro vytvoření rozšířeného marketingového mixu specifického pro trh se zdravotnickými pomůckami …moreAbstract:
This thesis aims to propose a specific marketing strategy for an innovative product in a draping system company MEDICA FILTER spol. s r.o. resulting from the SWOT analysis, which is made up of outcomes analysis of the nature surroundings, general environment, industry environment and internal analysis. A key element is the recommendation to create an extended marketing mix for specific market medical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/scfxs/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Ivan Vágner, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě
Margarita Tulbu -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Yana Lazareva -
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Ekaterina Egorina -
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Eva Slováčková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Klára Blechová -
Ethical Marketing
Iuliia Galliamova -
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Veronika Říhová