Bc. Lenka Gubíková

Master's thesis

Marketingová strategie podniku

Company marketing strategy
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl navrhnout konkrétní marketingovou strategii inovovaného produktu systému rouškování společnosti MEDICA FILTER spol. s r.o. vyplývající ze SWOT analýzy, která je vytvořena z výstupů analýzy povahy okolí, obecného okolí, oborového okolí a interní analýzy. Klíčovým prvkem je doporučení pro vytvoření rozšířeného marketingového mixu specifického pro trh se zdravotnickými pomůckami …more
Abstract:
This thesis aims to propose a specific marketing strategy for an innovative product in a draping system company MEDICA FILTER spol. s r.o. resulting from the SWOT analysis, which is made up of outcomes analysis of the nature surroundings, general environment, industry environment and internal analysis. A key element is the recommendation to create an extended marketing mix for specific market medical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Reader: prof. Ing. Ivan Vágner, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management