Praise and Feedback in English Classes at Czech Secondary Schools – Bc. Kristina Halfarová
Bc. Kristina Halfarová
Diplomová práce
Praise and Feedback in English Classes at Czech Secondary Schools
Praise and Feedback in English Classes at Czech Secondary Schools
Anotace:
Tato práce zkoumá použití feedbacku (zpětné vazby) a chvály ve výuce angličtiny na středních školách v České republice. Práce se snaží zjistit, jak se feedback a chvála používá. Dále zkoumá roli učitelů a žáků v celém procesu a snaží se zahrnout i jejich pohled na dané téma. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky vztahující se k tématu. Ve druhé části je popsán samotný výzkum. Výzkum …víceAbstract:
The thesis explores feedback and praise in English classes at Czech secondary schools. It analyses the use of praise and feedback in the learning process. Besides, it examines teachers’ and students’ role in the feedback process and tries to investigate their perspectives. First, it presents literature review on the topic. Second, it introduces the research that was conducted at a four-year grammar …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x3eew/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová
- Oponent: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Are We All Equal Now?: Activities Promoting Gender in English Language Classes of Secondary Schools
Niamh McCullough -
Comparative study of teaching reading in English classes at two primary schools in Brno
Kristýna Mrázová -
Benefits of Self-assessment in English classes at Elementary Schools
Dagmar Wiesnerová -
The Use of the Mother Tongue in English Classes at Lower Secondary Schools
Dana Caletková