Biopotraviny na regionálním trhu – Karolína NOVÁKOVÁ
Karolína NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Biopotraviny na regionálním trhu
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou část. Předmětem bakalářské práce teoretické části je vymezení základních pojmů, teoretické poznatky. Popis rozdílů mezi biopotravinami a konvenčními potravinami. Dále ekologické zemědělství, marketing biopotravin, historie trhu s biopotravinami, zavedené označování biopotravin, marketing jako takový, marketingový mix a proces nákupního …víceAbstract:
Bachelor thesis is divided to two parts theoretical and practical part. Main object of theoretical thesis is definition of basic concepts and theoretical knowledge. Description of the differences between organic food and conventional food. This thesis also inc-ludes ecological agriculture, marketing of organic food, history of the market with organic food, established labeling of organic food, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Karolína. Biopotraviny na regionálním trhu. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zemědělská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Zemědělská specializace / Pozemkové úpravy a převody nemovitostí
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum moravského vína jako regionální potraviny
Veronika Šimková -
Marketingový výzkum nabídky regionálních potravin
Zuzana Chovaňáková -
Marketingový výzkum v Oblastní galerii Vysočiny v Jihlavě
Václav Šlehubr -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový výzkum inovačního potenciálu vybraných výrobků práškové metalurgie
Tomáš Němec -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva