Karolína NOVÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Biopotraviny na regionálním trhu
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou část. Předmětem bakalářské práce teoretické části je vymezení základních pojmů, teoretické poznatky. Popis rozdílů mezi biopotravinami a konvenčními potravinami. Dále ekologické zemědělství, marketing biopotravin, historie trhu s biopotravinami, zavedené označování biopotravin, marketing jako takový, marketingový mix a proces nákupního …moreAbstract:
Bachelor thesis is divided to two parts theoretical and practical part. Main object of theoretical thesis is definition of basic concepts and theoretical knowledge. Description of the differences between organic food and conventional food. This thesis also inc-ludes ecological agriculture, marketing of organic food, history of the market with organic food, established labeling of organic food, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Karolína. \textit{Biopotraviny na regionálním trhu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Agriculture. 2017. Available from: https://theses.cz/id/64gd24/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÁKOVÁ, Karolína. Biopotraviny na regionálním trhu. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of AgricultureBachelor programme / field:
Agriculture Specialization / Land Adjustment and Real Estate Trade
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum moravského vína jako regionální potraviny
Veronika Šimková -
Marketingový výzkum nabídky regionálních potravin
Zuzana Chovaňáková -
Marketingový výzkum v Oblastní galerii Vysočiny v Jihlavě
Václav Šlehubr -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový výzkum inovačního potenciálu vybraných výrobků práškové metalurgie
Tomáš Němec -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights