Bc. Jan Dráb, DiS.

Diplomová práce

Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu

Socially-ethical Aspects of Sports Advertising and Sponsoring
Anotace:
Tématem diplomové práce s názvem Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu bude analýza a současné zhodnocení problematiky alkoholických a tabákových výrobků, reklamy a etiky v oblasti sportu. Autor práce objasní sociálně-etické dopady na sportovce v případě sponzoringu světoznámými značkami. Teoretická část seznamuje čtenáře s obecnými aspekty alkoholových a tabákových výrobků na sportovce …více
Abstract:
The topic of the thesis „Socially – ethical aspects of sports advertising and sponsorship“ will be analysis and the current evaluation of alcohol and tobacco products, advertising and ethics in the field of sport. The author of the thesis will explain the socially – ethical impact on athletes in the case of sponsorship with world – famous brands. The theoretical part introduces the reader to general …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace