Bc. Jan Dráb, DiS.

Master's thesis

Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu

Socially-ethical Aspects of Sports Advertising and Sponsoring
Anotácia:
Tématem diplomové práce s názvem Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu bude analýza a současné zhodnocení problematiky alkoholických a tabákových výrobků, reklamy a etiky v oblasti sportu. Autor práce objasní sociálně-etické dopady na sportovce v případě sponzoringu světoznámými značkami. Teoretická část seznamuje čtenáře s obecnými aspekty alkoholových a tabákových výrobků na sportovce …viac
Abstract:
The topic of the thesis „Socially – ethical aspects of sports advertising and sponsorship“ will be analysis and the current evaluation of alcohol and tobacco products, advertising and ethics in the field of sport. The author of the thesis will explain the socially – ethical impact on athletes in the case of sponsorship with world – famous brands. The theoretical part introduces the reader to general …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedúci: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication