Komunikační kompetence žáků se sluchovým postižením na 1. stupni ZŠ pro sluchově postižené – Bc. Šárka TOVARYŠOVÁ
Bc. Šárka TOVARYŠOVÁ
Master's thesis
Komunikační kompetence žáků se sluchovým postižením na 1. stupni ZŠ pro sluchově postižené
Communication competence of pupils with a hearing impairment at the first stage of primary school for hearing impaired
Anotácia:
Diplomová práce ? Komunikační kompetence žáků se sluchovým postižením na 1. stupni ZŠ pro sluchově postižené? je rozdělena na část teoretickou a na část empirickou. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol, z nichž první kapitola obsahuje obecnou problematiku sluchového postižení, druhá se podrobně zaměřuje na komunikaci osob se sluchovým postižením, kapitola třetí se věnuje komunikačním kompetencím …viacAbstract:
The diploma thesis ?Communication competence of pupils with a hearing impairment at the first stage of primary school for hearing impaired? is divided into a theoretical and empirical part. The theoretical part is divided into four chapters, the first chapter contains the general issue of hearing impairment, the second focuses on the communication of people with hearing disabilities in detail, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Zverejniť od: 7. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOVARYŠOVÁ, Šárka. Komunikační kompetence žáků se sluchovým postižením na 1. stupni ZŠ pro sluchově postižené. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-cj-ov-12
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání
Veronika HOŘÍNKOVÁ -
Činitelé rozvíjející komunikační kompetence studentů ve výuce českého jazyka a literatury na střední škole
Anna FIALOVÁ -
Orientační diagnostika komunikační kompetence žáků v základní škole
Veronika ŠVÉDÍKOVÁ -
Jazyková a komunikační kompetence žáků s mentálním postižením
Vladimíra VANKOVÁ -
Finanční gramotnost studentů se sluchovým postižením na středních školách v České republice
Michaela Camperová -
Komunikační systémy a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Lucie Rašková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ