Ondřej Pala
Bachelor's thesis
Problematika internetové reklamy
Problems of Internet Advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou internetové reklamy. Cílem literární rešerše je komplexně popsat problematiku reklamy na internetu od jejího historického vzniku přes její druhy, ceny až po její výhody a nevýhody. Popsat základní druhy reklamy, objasnit co je to nevyžádaná reklama, jak se jí lze úspěšně bránit. V následují části popsat statistické údaje internetové reklamy. V poslední …moreAbstract:
This work deals with the problem of Internet advertising. The aim of the literature review is to comprehensively describe the problems of advertising on the Internet since its historic creation through its types, prices to its advantages and disadvantages. Then describe the basic types of advertising also addressed what it is unsolicited advertising, how she can successfully defend. The next section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
Veronika Líšková -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
Nové formy reklamy a právo
Eva Němcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights