Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov – Bc. Vladislava Vystrčilová
Bc. Vladislava Vystrčilová
Master's thesis
Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov
The Guerilla Marketing Project Proposal for the Castle Lukov
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu guerilla marketingu pro hrad Lukov. V rámci analytické části je využito několika analýz. Nejprve PESTLE analýza makrookolí hradu, dále Porterova analýza konkurenčního prostředí. Následně je analyzován marketingový mix v rámci 8 P. Na základě souhrnu poznatků je vypracována SWOT analýza a analýza komunikačního mixu. V projektové části pak práce navrhuje …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create a project consisting of Lukov castle's guerrilla marketing. In the analytic part of this thesis includes several kinds of analyses. The first is the PESTLE analysis of macro-surroundings of the castle; furthermore, Porter's analysis of competitive forces will be explored. 8 P marketing mix will be analysed as well. Based on the gathered data, the SWOT analysis will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYSTRČILOVÁ, Vladislava. \textit{Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/64szux/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vystrčilová, Vladislava. Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
Kateřina Kuthanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Yana Galkina -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Lucie Oravcová -
Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.
Barbora Rektoříková -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman