Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy – Bc. Adéla Suhradová
Bc. Adéla Suhradová
Diplomová práce
Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy
The Attitude of Pupils to School in Transition from the Alternative Education System to Elementary Schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním, a to jak tradičním, tak alternativním. Z tradičního vzdělávání si vymezíme vzdělávací soustavu v České republice, cíle tradičního vzdělávání, výukové metody a klima ve třídě. Jsou zde definovány všechny klasické reformní školy alternativního směru. Diplomová práce se zaměřuje také na Montessori pedagogiku, představitelku Marii Montessori a také na principy …víceAbstract:
This thesis deals with education, both traditional and alternative. From traditional education, we will define the educational system in the Czech Republic, the objectives of traditional education, teaching methods and the classroom climate. All classical reeducation schools of alternative direction are defined here. The thesis also focuses on Montessori pedagogic, the representative of Maria Montessori …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUHRADOVÁ, Adéla. \textit{Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/64t182/.
Jak správně citovat práci
Suhradová, Adéla. Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
Hana BLÁHOVÁ -
Vliv aspektů Montessori pedagogiky v předškolním vzdělávání se zaměřením na vybrané MŠ v oblasti Zlínského kraje
Magdaléna Němcová -
Montessori principy ve vybrané mateřské škole
Monika Dvořáčková -
Proč rodiče volí Montessori vzdělávání pro své děti
Magdalena Kupcová -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání
Veronika VRÁTNÁ -
Rodiče předškolních dětí a jejich preference ve vzdělávání dětí v klasických, Montessori a lesních mateřských školách.
Markéta TŘEŠŇÁKOVÁ -
Moderní pedagogika v současném vzdělávání
Eva Bubeníčková -
Waldorfská pedagogika
Barbora Pestrová