Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy – Bc. Adéla Suhradová
Bc. Adéla Suhradová
Master's thesis
Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy
The Attitude of Pupils to School in Transition from the Alternative Education System to Elementary Schools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním, a to jak tradičním, tak alternativním. Z tradičního vzdělávání si vymezíme vzdělávací soustavu v České republice, cíle tradičního vzdělávání, výukové metody a klima ve třídě. Jsou zde definovány všechny klasické reformní školy alternativního směru. Diplomová práce se zaměřuje také na Montessori pedagogiku, představitelku Marii Montessori a také na principy …moreAbstract:
This thesis deals with education, both traditional and alternative. From traditional education, we will define the educational system in the Czech Republic, the objectives of traditional education, teaching methods and the classroom climate. All classical reeducation schools of alternative direction are defined here. The thesis also focuses on Montessori pedagogic, the representative of Maria Montessori …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUHRADOVÁ, Adéla. \textit{Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2018. Available from: https://theses.cz/id/64t182/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Suhradová, Adéla. Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
Hana BLÁHOVÁ -
Vliv aspektů Montessori pedagogiky v předškolním vzdělávání se zaměřením na vybrané MŠ v oblasti Zlínského kraje
Magdaléna Němcová -
Montessori principy ve vybrané mateřské škole
Monika Dvořáčková -
Proč rodiče volí Montessori vzdělávání pro své děti
Magdalena Kupcová -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání
Veronika VRÁTNÁ -
Rodiče předškolních dětí a jejich preference ve vzdělávání dětí v klasických, Montessori a lesních mateřských školách.
Markéta TŘEŠŇÁKOVÁ -
Moderní pedagogika v současném vzdělávání
Eva Bubeníčková -
Waldorfská pedagogika
Barbora Pestrová