Přínos vstupu do EU pro mezinárodní obchod malých a středních firem – Ing. Linda Ungerová
Ing. Linda Ungerová
Diplomová práce
Přínos vstupu do EU pro mezinárodní obchod malých a středních firem
Benefit of joining the EU for international trade of small and medium companies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem vstupu do EU na malé a střední firmy. Nejdříve je zde řešen teoretický vliv pro tyto firmy. V další části je zaměřeno na firmu TL-System, ve které byl proveden test Eurokontroly a dotazník exportní připravenosti. Výstupem této práce je získání dotací z fondů Evropské unie, zaměření se na lidské zdroje a reklamu.Abstract:
This thesis is focused on the financial impact on small to medium businesses in the Czech Republic after joining the EU, and what funding/grant options have become available to them. At first I will discuss the theoretical influence on these businesses imposed by the EU. The other part is concenterated on the company TL-Systems, which was tested by the euro-control and the questionaires used for testing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/u40ij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Pavlína Peterková
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dotace jako nezbytná finanční podpora podnikání v zemědělství nebo nástroj pokřivující trh s komoditami
Michaela Karásková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh
Ondrej Václavík -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
Terezie Šárková -
Expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Vanesa Sněhotová