Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací – Bc. Monika Báčová
Bc. Monika Báčová
Master's thesis
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Happiness for sale - commercialization of happiness and the role of marketing communications
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou štěstí v souvislosti zesilujícího konzumenství a étosu hédonismu, intenzivně podporovaného nástroji marketingové komunikace. Zaměřuje se na vybrané koncepce pojmu štěstí z pohledu sociologického a psychologického a současně i roli konzumního životního stylu v dosahování štěstí a spokojenosti. Představuje možnosti měření štěstí. Zabývá se stavem a vývojem spotřební …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of happiness in the context of swelling consumerism and hedonic ethos, which are intensely supported by tools of marketing communication. The theoretical part of the project focuses on chosen aspects of the prospect of happiness from the sociological and psychological points of view, and it analyses the role of consumerism in pursuit of happiness. The diploma …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zx65p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication