Obalový design a jeho vliv na koupi produktu – Zuzana Klierová
Zuzana Klierová
Bachelor's thesis
Obalový design a jeho vliv na koupi produktu
Packaging design and its impact on the purchase of the product
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je zkoumáni vlivu obalového designu na koupi produktu zákazníků a toho, zda čeští zákazníci vnímají design jako přidanou hodnotu produktu. Zároveň se práce bude zabývat trendy obalového designu, porovnáním zahraničního a českého trhu, jak firmy pracují s designem obalů a jestli je to výhodná investice. Výstupem bude návrh konkrétního obalu produktu v oblasti potravinářského …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is research of product packaging and its impact on purchase as well as how Czech customers are aware of added value to the product by packaging design itself. At the same time the thesis will deal with trends of product packaging by comparing of Czech and foreign markets and how companies deal with product packaging and if it is profitable investment. The outcome of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Global business and management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael