Smyčka jako materiál současné elektronické hudby – Bc. Jiří Gombár
Bc. Jiří Gombár
Bakalářská práce
Smyčka jako materiál současné elektronické hudby
Loop as a material of contemporary electronic music
Anotace:
Tématem bakalářské práce je historický vývoj „hudebních smyček“, jejichž princip je znám už od středověku, od kterého prošly značným vývojem díky technologickému pokroku, v posledních letech pak díky počítačové technologii. V současnosti je zvykem smyčky využívat v běžné hudební produkci kvůli úspoře času a paměti - hudební software v současnosti umožňuje rychlou práci se smyčkami (např. FL Studio …víceAbstract:
This paper deals with historical development of "music loops", which are know from medieval age and which went through rapid delelopment due to technological process. Today we use loops to save both time and computer memory - music software allows us to create loop variation very fast (f.e. FL Studio, GarageBand, Ableton). Due to its technological implication we can use loops as a components to be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mehil/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Pierre Schaeffer v Čechách: domácí reflexe musique concrète
Marek Holášek -
Pierre Schaeffer v Čechách: domácí reflexe musique concrète
Marek Holášek -
Remix ako diskurz - od centa ku cloudu
Martin Kaščák