Bc. Petr Pelc
Master's thesis
Kreativní koncept internetové reklamní kampaně
Creative Concept of Internet Advertising Campaign
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou kreativního konceptu internetové reklamní kampaně. Cílem práce je zhodnotit využití e-learningu jako možného komunikačního nástroje. Teoretická část práce se zaměřuje na popis historie e-learningu, definici cílové skupiny, kreativní metody a moderní trendy marketingové komunikace. V aplikační části práce je navržen kreativní koncept internetové kampaně od nápadu …moreAbstract:
This thesis concentrates on creative concept of online advertising campaign. The goal of the study is to evaluate the use of e-learning as potential communication tools. The theoretical part is focused on the description of the history of e-learning, definition of target groups, creative methods and modern trends in marketing communications. In the application part is designed creative concept Internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bv6k9/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Alena Pumprová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová