Bc. Petr Pelc

Master's thesis

Kreativní koncept internetové reklamní kampaně

Creative Concept of Internet Advertising Campaign
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou kreativního konceptu internetové reklamní kampaně. Cílem práce je zhodnotit využití e-learningu jako možného komunikačního nástroje. Teoretická část práce se zaměřuje na popis historie e-learningu, definici cílové skupiny, kreativní metody a moderní trendy marketingové komunikace. V aplikační části práce je navržen kreativní koncept internetové kampaně od nápadu …more
Abstract:
This thesis concentrates on creative concept of online advertising campaign. The goal of the study is to evaluate the use of e-learning as potential communication tools. The theoretical part is focused on the description of the history of e-learning, definition of target groups, creative methods and modern trends in marketing communications. In the application part is designed creative concept Internet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication