Bc. Petr Pelc

Diplomová práce

Kreativní koncept internetové reklamní kampaně

Creative Concept of Internet Advertising Campaign
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou kreativního konceptu internetové reklamní kampaně. Cílem práce je zhodnotit využití e-learningu jako možného komunikačního nástroje. Teoretická část práce se zaměřuje na popis historie e-learningu, definici cílové skupiny, kreativní metody a moderní trendy marketingové komunikace. V aplikační části práce je navržen kreativní koncept internetové kampaně od nápadu …více
Abstract:
This thesis concentrates on creative concept of online advertising campaign. The goal of the study is to evaluate the use of e-learning as potential communication tools. The theoretical part is focused on the description of the history of e-learning, definition of target groups, creative methods and modern trends in marketing communications. In the application part is designed creative concept Internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace