Kreativní koncept internetové reklamní kampaně – Bc. Petr Pelc
Bc. Petr Pelc
Diplomová práce
Kreativní koncept internetové reklamní kampaně
Creative Concept of Internet Advertising Campaign
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou kreativního konceptu internetové reklamní kampaně. Cílem práce je zhodnotit využití e-learningu jako možného komunikačního nástroje. Teoretická část práce se zaměřuje na popis historie e-learningu, definici cílové skupiny, kreativní metody a moderní trendy marketingové komunikace. V aplikační části práce je navržen kreativní koncept internetové kampaně od nápadu …víceAbstract:
This thesis concentrates on creative concept of online advertising campaign. The goal of the study is to evaluate the use of e-learning as potential communication tools. The theoretical part is focused on the description of the history of e-learning, definition of target groups, creative methods and modern trends in marketing communications. In the application part is designed creative concept Internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bv6k9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Alena Pumprová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová