Obraz muže v mužských stylotvorných médiích – Bc. Roman Nerud
Bc. Roman Nerud
Bakalářská práce
Obraz muže v mužských stylotvorných médiích
The Image of the Man in Men's Lifestyles Magazines
Anotace:
ABSTRAKT Tématem práce je obraz muže v mužských stylotvorných časopisech. Tato práce vychází především z předpokladu, že vlastnosti, rysy a sociální identity mužů jsou z velké části sociálně naučené a pouze málo vlastností, jak mužských tak i ženských je typicky vrozených. Stylotvorné časopisy pro muže mohou dle tohoto východiska býti jedním z mnoha činitelů, které napomáhají udržovat stávající stav …víceAbstract:
The paper describes the image of the man in the men`s lifestyles magazines. The paper is based on assumption that characteristic of the men`s social identity are mostly social learned and only few attributes are habitual. On base of this attitude, lifestyles magazines for men can be one of most factors, which help to keep contemporary situation in our society. In wider context the lifestyles magazines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b3nlg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2006
- Vedoucí: Mgr. Jiří Šupa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie (kombinované) / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová -
Životní styl sociálních pracovníků ve vztahu k jejich pomáhající profesi
Vít Lukša -
Lezení jako specifický životní styl různých sociálních skupin
Lucie Strýčková -
Životní styl adolescentů na vybraných středních školách
Jaroslava Šlechtová -
Bezdomovectví jako životní styl
Lucie Kokyová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Veganský životní styl rodičů a jeho dopad na sociální interakce dětí z pohledu matky a dítěte
Romana Jančíková