Využívání výpočetní techniky pedagogy ve vzdělávacím procesu – Petr Motal
Petr Motal
Master's thesis
Využívání výpočetní techniky pedagogy ve vzdělávacím procesu
Exploitation of computer technology by educators in education process
Abstract:
Cílem této diplomová práce bylo zhodnocení míry využití výpočetní techniky a moderních didaktických pomůcek pedagogy na vybraných školách regionu. Dále také zjištění, zda je výpočetní technika využívána nahodile ve vzdělávacím procesu, či jde o plánovanou systematickou činnost a jaký má vliv na úroveň a kvalitu vědomostí žákůAbstract:
The aim of this final thesis was the rate evaluation of information technology and modern didactic equipment exploitation at selected schools withih the region. In addition, finding out the fact whether information technology is exploited randomly in educational process or if it is a planned systematic action as well as its effect on the level and the quality of student´s knowledge
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: Bronislava Štěpánková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Pedagogika / Pedagogika - správní činnost
Theses on a related topic
-
Vybavení počítačové učebny pro střední školy
Jakub Švásta -
Problematika využití učebních pomůcek a didaktické techniky v oboru Umělecké odlévání.
Lucie Kolodžejová -
Učební pomůcky a didaktická technika v práci učitele praktického vyučování
Josef Zedník -
Výpočetní technika jako prostředek kompenzace informačního deficitu osob se zrakovým postižením
Pavel PRÁZDNÝ -
Analýza využití výpočetní techniky jako didaktického prostředku při výuce anglického jazyka na II. stupni základní školy ve Vsetíně.
Vlastimil SMÍLEK -
Výpočetní technika v procesu výuky na střední škole
Petr LOMOZ -
Network Services Identification on a Computer Network
Róbert Šuška -
Scenarios of diagnostic exercises within a computer network
Stanislav Soták