Využívání výpočetní techniky pedagogy ve vzdělávacím procesu – Petr Motal
Petr Motal
Diplomová práce
Využívání výpočetní techniky pedagogy ve vzdělávacím procesu
Exploitation of computer technology by educators in education process
Anotace:
Cílem této diplomová práce bylo zhodnocení míry využití výpočetní techniky a moderních didaktických pomůcek pedagogy na vybraných školách regionu. Dále také zjištění, zda je výpočetní technika využívána nahodile ve vzdělávacím procesu, či jde o plánovanou systematickou činnost a jaký má vliv na úroveň a kvalitu vědomostí žákůAbstract:
The aim of this final thesis was the rate evaluation of information technology and modern didactic equipment exploitation at selected schools withih the region. In addition, finding out the fact whether information technology is exploited randomly in educational process or if it is a planned systematic action as well as its effect on the level and the quality of student´s knowledge
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Bronislava Štěpánková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - správní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Vybavení počítačové učebny pro střední školy
Jakub Švásta -
Problematika využití učebních pomůcek a didaktické techniky v oboru Umělecké odlévání.
Lucie Kolodžejová -
Učební pomůcky a didaktická technika v práci učitele praktického vyučování
Josef Zedník -
Výpočetní technika jako prostředek kompenzace informačního deficitu osob se zrakovým postižením
Pavel PRÁZDNÝ -
Analýza využití výpočetní techniky jako didaktického prostředku při výuce anglického jazyka na II. stupni základní školy ve Vsetíně.
Vlastimil SMÍLEK -
Výpočetní technika v procesu výuky na střední škole
Petr LOMOZ -
Network Services Identification on a Computer Network
Róbert Šuška -
Scenarios of diagnostic exercises within a computer network
Stanislav Soták