Informovanost otužovaných žáků na 2. stupni základní školy o účincích otužování a dechových cvičení – Kateřina Hublová
Kateřina Hublová
Bachelor's thesis
Informovanost otužovaných žáků na 2. stupni základní školy o účincích otužování a dechových cvičení
Awareness of the effects of hardening and breathing exercises in pri-mary school pupils at the second level
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou povědomí o účincích otužování a dechových cvičení mezi žáky druhého stupně, kteří se v rámci své školy otužují. Teoretická část je zaměřená na popis otužování a dechových cvičení a jejich benefitech. V praktické části prostřednictvím kvantitativního výzkumu zkoumá, jaká je informovanost otužovaných žáků o účincích. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového …moreAbstract:
This bachelor thesis addresses the issue of awareness of the effects of hardening and breathing exercises among second grade students who are hardening within their school. The theoretical part focuses on the description of hardening and breathing exercises and their benefits. The practical part explores, through quantitative research, the awareness of the effects among hardened pupils. The research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/oetqp/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUBLOVÁ, Kateřina. \textit{Informovanost otužovaných žáků na 2. stupni základní školy o účincích otužování a dechových cvičení}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/65q66c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education for Education / Health Education