Anh Tuan Nguyen

Diplomová práce

Internet marketing a ICT ve Vietnamu

Internet marteting and ICT in Vietnam
Anotace:
Práce se zabývá obecnou teorií internetového marketingu, jeho vyústěním a jednotlivými předpoklady fungování, a různými pozitivy i některými riziky, která může internetový marketing přinášet. Důležitou součástí práce je nastínit obraz současné úrovně ICT infrastruktury a stavu aplikování internetového marketingu ve Vietnamu.
Abstract:
The thesis deals with general theory of internet marketing, its opening and discrete premises for functioning, positive sides and threats that internet marketing can bring. An important part of the thesis is drawing an image of the current level of ICT infrastructure and the situation in internet marketing aplication in Vietnam.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2008
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Milan Kratochvil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8888