Anh Tuan Nguyen

Master's thesis

Internet marketing a ICT ve Vietnamu

Internet marteting and ICT in Vietnam
Abstract:
Práce se zabývá obecnou teorií internetového marketingu, jeho vyústěním a jednotlivými předpoklady fungování, a různými pozitivy i některými riziky, která může internetový marketing přinášet. Důležitou součástí práce je nastínit obraz současné úrovně ICT infrastruktury a stavu aplikování internetového marketingu ve Vietnamu.
Abstract:
The thesis deals with general theory of internet marketing, its opening and discrete premises for functioning, positive sides and threats that internet marketing can bring. An important part of the thesis is drawing an image of the current level of ICT infrastructure and the situation in internet marketing aplication in Vietnam.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2008
  • Supervisor: Bohumír Štědroň
  • Reader: Milan Kratochvil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8888