Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity – Bc. Alona Kolesnikova
Bc. Alona Kolesnikova
Bakalářská práce
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
The project of Selected Marketing Communication Activities
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikační aktivity prostřednictvím audiovizuálního sdělení, které zdůrazňuje ostrý sociální problém na území současné Ukrajiny. V první části se jedna o teoretické základy tvorby audiovizuálních sdělení a jejich připravení. Druhá, praktická část, je věnovaná samotné tvorbě reklamního spotu a popsáním celé organizace, procesu natáčení videomateriálů a …víceAbstract:
This thesis concentrates on the creation of communication activity through audiovisal message, which is focused on the important social problem in Ukraine. The first part includes the basics of creation and preparation of audiovisal message. The next part is engaged in the mechanism of making the promotional spot and describing the whole organization, the process of shooting and post-production. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vpll8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vydávání a podpora nekomerční literatury v České republice
Adéla Mikšová -
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Ismail Benyahya -
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
Salome Baghaturia -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Mirna Babović -
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags
Vít Daněk