Marcela VÍTKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti Coca-Cola HBC

Marketing communication of Coca Cola HBC company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikace společnosti Coca-Cola HBC, která působí jako přední distributor nealkoholických nápojů společnosti Coca-Cola, a na základě získaných poznatků navrhnout doporučení pro další praxi v oblasti marketingové komunikace. Teoretická východiska marketingové komunikace jsou uvedena v kapitolách 1 až 3. Výzkumnou část práce tvoří kapitoly 4 až 7. Kapitola …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to evaluate the marketing communication of Coca-Cola HBC, as a leading distributor of Coca-Cola soft drinks, and to propose recommendations for further marketing communication. The theoretical background of marketing communication is given in Chapters 1 to 3. Chapters 4 to 7 form the research part of the work. Chapter 4 presents more closely the methods used to achieve the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÍTKOVÁ, Marcela. Marketingová komunikace společnosti Coca-Cola HBC. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/