Marketingová komunikace společnosti Coca-Cola HBC – Marcela VÍTKOVÁ
Marcela VÍTKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Coca-Cola HBC
Marketing communication of Coca Cola HBC company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikace společnosti Coca-Cola HBC, která působí jako přední distributor nealkoholických nápojů společnosti Coca-Cola, a na základě získaných poznatků navrhnout doporučení pro další praxi v oblasti marketingové komunikace. Teoretická východiska marketingové komunikace jsou uvedena v kapitolách 1 až 3. Výzkumnou část práce tvoří kapitoly 4 až 7. Kapitola …moreAbstract:
The bachelor thesis aims to evaluate the marketing communication of Coca-Cola HBC, as a leading distributor of Coca-Cola soft drinks, and to propose recommendations for further marketing communication. The theoretical background of marketing communication is given in Chapters 1 to 3. Chapters 4 to 7 form the research part of the work. Chapter 4 presents more closely the methods used to achieve the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÍTKOVÁ, Marcela. Marketingová komunikace společnosti Coca-Cola HBC. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Vícejazyčnost v marketingové komunikaci společnosti The Coca-Cola Company: případová studie
Barbora Nováková -
Coca Cola x Pepsi Cola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie
Milan Veselý -
Coca – Cola x Pepsi Cola společné a odlišné rysy komunikační strategie
Kamila Kubešová -
Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company
Nicole Žďárská -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Coca-Cola vs. Kofola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie
Jindřich Schmiedkunz -
Marketingový mix Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Michaela Kalová -
Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.
Tereza Hejnová