Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze – Lukáš Průdek
Lukáš Průdek
Bachelor's thesis
Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze
The Video in Content Marketing and its Impact on Conversions
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem videa v rámci content marketingu na koverzní poměr na produktových webových stránkách. Teoretická část objasňuje význam content marketingu, odhaluje proces content strategy a představuje potenciál videa a jeho předpoklady pro úspěšné začlenění do content marketingové strategie. Vliv videa na konverzní poměr je zkoumán v praktické části pomocí třech experimentů formou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with video as one of the tools of content marketing and its influence on conversion rate on the product websites. The theoretical part clarifies content marketing significance, presents a process of content strategy and potential of video and its conditions for successful integration to content marketing strategy. The practical part examines the influece of video on conversion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRŮDEK, Lukáš. \textit{Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/65zwpc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Průdek, Lukáš. Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Obsahová strategie spolku Lastavica z.s.
Milica Živkovič -
Obsahová strategie Centra Eden
Kateřina Hájková -
Obsahová strategie pro firmu my love bag s.r.o.
Vít Vyvlečka -
Obsahová strategie společnosti L'Oréal
Denisa Surovcová