Lukáš Průdek

Bachelor's thesis

Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze

The Video in Content Marketing and its Impact on Conversions
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem videa v rámci content marketingu na koverzní poměr na produktových webových stránkách. Teoretická část objasňuje význam content marketingu, odhaluje proces content strategy a představuje potenciál videa a jeho předpoklady pro úspěšné začlenění do content marketingové strategie. Vliv videa na konverzní poměr je zkoumán v praktické části pomocí třech experimentů formou …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with video as one of the tools of content marketing and its influence on conversion rate on the product websites. The theoretical part clarifies content marketing significance, presents a process of content strategy and potential of video and its conditions for successful integration to content marketing strategy. The practical part examines the influece of video on conversion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zverejniť od: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Průdek, Lukáš. Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications