Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze – Lukáš Průdek
Lukáš Průdek
Bakalářská práce
Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze
The Video in Content Marketing and its Impact on Conversions
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem videa v rámci content marketingu na koverzní poměr na produktových webových stránkách. Teoretická část objasňuje význam content marketingu, odhaluje proces content strategy a představuje potenciál videa a jeho předpoklady pro úspěšné začlenění do content marketingové strategie. Vliv videa na konverzní poměr je zkoumán v praktické části pomocí třech experimentů formou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with video as one of the tools of content marketing and its influence on conversion rate on the product websites. The theoretical part clarifies content marketing significance, presents a process of content strategy and potential of video and its conditions for successful integration to content marketing strategy. The practical part examines the influece of video on conversion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Průdek, Lukáš. Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Obsahová strategie spolku Lastavica z.s.
Milica Živkovič -
Obsahová strategie Centra Eden
Kateřina Hájková -
Obsahová strategie pro firmu my love bag s.r.o.
Vít Vyvlečka -
Obsahová strategie společnosti L'Oréal
Denisa Surovcová