Ing. Jan Zigler

Bachelor's thesis

Outdoorová reklama a její působení na lidi

Influence of outdoor advertisment on people
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Outdoorová reklama a její působení na lidi“ je analýza používané reklamy obecně a její výskyt v České republice. V teoreticko-metodologické části jsou definovány základní pojmy marketingu a popis chování spotřebitele. V praktické části bakalářské práce se zabývám konkrétními typy outdoorové reklamy, jejich četností, způsobu využití a trhem reklamy.
Abstract:
Point of my work „Influence of outdoor advertisment on people“ is analyse of used advertisment and its occurrence in Czech republic. Theoretic part of work is about basic conceptions of marketing and description of consumer behaviour. Application part of work is considering concrete types of outdoor advertisment, large number, usage and advertisment market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2008
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní