Ing. Jan Zigler
Bachelor's thesis
Outdoorová reklama a její působení na lidi
Influence of outdoor advertisment on people
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Outdoorová reklama a její působení na lidi“ je analýza používané reklamy obecně a její výskyt v České republice. V teoreticko-metodologické části jsou definovány základní pojmy marketingu a popis chování spotřebitele. V praktické části bakalářské práce se zabývám konkrétními typy outdoorové reklamy, jejich četností, způsobu využití a trhem reklamy.Abstract:
Point of my work „Influence of outdoor advertisment on people“ is analyse of used advertisment and its occurrence in Czech republic. Theoretic part of work is about basic conceptions of marketing and description of consumer behaviour. Application part of work is considering concrete types of outdoor advertisment, large number, usage and advertisment market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ljp2k/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2008
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Inflačné cielenie v novodobej menovej politike
Ľubomír Zaťko -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
"Guys for Themselves": A Textual Analysis of the Staropramen Advertising Campaign
Monika Jančová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova