Outdoorová reklama a její působení na lidi – Ing. Jan Zigler
Ing. Jan Zigler
Bakalářská práce
Outdoorová reklama a její působení na lidi
Influence of outdoor advertisment on people
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Outdoorová reklama a její působení na lidi“ je analýza používané reklamy obecně a její výskyt v České republice. V teoreticko-metodologické části jsou definovány základní pojmy marketingu a popis chování spotřebitele. V praktické části bakalářské práce se zabývám konkrétními typy outdoorové reklamy, jejich četností, způsobu využití a trhem reklamy.Abstract:
Point of my work „Influence of outdoor advertisment on people“ is analyse of used advertisment and its occurrence in Czech republic. Theoretic part of work is about basic conceptions of marketing and description of consumer behaviour. Application part of work is considering concrete types of outdoor advertisment, large number, usage and advertisment market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ljp2k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Inflačné cielenie v novodobej menovej politike
Ľubomír Zaťko -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
"Guys for Themselves": A Textual Analysis of the Staropramen Advertising Campaign
Monika Jančová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova