Ing. Jan Zigler

Bakalářská práce

Outdoorová reklama a její působení na lidi

Influence of outdoor advertisment on people
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Outdoorová reklama a její působení na lidi“ je analýza používané reklamy obecně a její výskyt v České republice. V teoreticko-metodologické části jsou definovány základní pojmy marketingu a popis chování spotřebitele. V praktické části bakalářské práce se zabývám konkrétními typy outdoorové reklamy, jejich četností, způsobu využití a trhem reklamy.
Abstract:
Point of my work „Influence of outdoor advertisment on people“ is analyse of used advertisment and its occurrence in Czech republic. Theoretic part of work is about basic conceptions of marketing and description of consumer behaviour. Application part of work is considering concrete types of outdoor advertisment, large number, usage and advertisment market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní