Bc. Renata BOUZKOVÁ
Master's thesis
Význam a využití fiktivních nákupů
The meaning and use of fictitious purchases.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím metody fiktivních nákupů zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve vybrané prodejní jednotce. Cílem je identifikovat nedostatky a navrhnout možná řešení těchto nedostatků. Pro práci byl zvolen obchodní dům PRIOR v Českých Budějovicích. Celkem bylo provedeno 24 fiktivních nákupů, které byly realizovány v měsících říjen, listopad a prosinec 2017.Abstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the quality of the services provided in the selected sales unit by means of mystery shopping. The aim is to identify shortcomings and suggest possible solutions to them. The department store called PRIOR in České Budějovice was chosen for the work. A total of 24 mystery shoppings were made in October, November and December 2017.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOUZKOVÁ, Renata. Význam a využití fiktivních nákupů. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Pracovní spokojenost zaměstnanců v závislosti na velikosti firmy
Karolína DUBOVÁ -
Klima konkrétní organizace a spokojenost zaměstnanců
Ivana DVOŘÁKOVÁ -
Pracovní spokojenost a motivace zaměstnanců ve veřejné správě.
Karolína Bělonožníková -
Proces hodnocení zaměstnanců a jeho vliv na motivaci a spokojenost zaměstnanců
Veronika Míčková Saiptová -
Spokojenost zaměstnanců se systémem hodnocení pracovního výkonu v Městské nemocnici Dvůr Králové nad Labem
Tereza Holomková -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Jana Blinková -
Tvorba webové grafiky pro fiktivního zákazníka
Tomáš Večerník -
Mystery shoping z pohledu fiktivních zákazníků.
Lucie Barborová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights