Marketing a marketingová komunikace města Stříbra – Bc. Radka Nováková
Bc. Radka Nováková
Master's thesis
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Marketing and marketing communication of City Stříbro
Abstract:
Tématem této diplomové práce je marketing a marketingová komunikace města. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretickém bloku definuji základní pojmy ze tří oblastí – marketingu, marketingové komunikace a veřejné správy. Také zde popisuji rozdíly mezi obecným marketingem a marketingem aplikovaným do prostředí města a jeho správy. Praktická část se již konkrétně zabývá marketingovou komunikací města …moreAbstract:
The theme of this thesis is marketing and city marketing communication. This thesis consists of two parts. In the theoretical part I define the basic concepts of three disciplines – marketing, marketing communication and public administration. Here I also describe the differences between general marketing and marketing applied to the environment of the city and to its management. The practical part …moreKeywords
Marketing městský marketing marketingová komunikace marketingový komunikační mix strategie marketingové komunikace marketingová komunikace města SWOT analýza STEP analýza veřejná správa občan město Stříbro city marketing marketing communication marketing communication mix marketing communication strategy city marketing communication SWOT analysis STEP analysis public administration citizen town Stříbro.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dmbkt/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2013
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Strategie marketingové komunikace Golfového resortu Jezera
Kamila Kočí -
Strategie marketingové komunikace pro startup
Ivana Štouračová -
Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích
Anna VOJÁČKOVÁ -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová
Jakub Krištof -
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
Markéta Jarošová -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová