Kateryna Martiushenko

Bakalářská práce

Vliv efektu "zdarma" na rozhodování spotřebitele

Influence of the zero price effect on consumer decision
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou iracionálního chování jedinců a exis-tenci efektu „zdarma“. Cílem práce je ověřit působení zvoleného efektu na rozhodování příslušníků generace Z. Součástí práce je analýza vnímaní a vztahu spotřebitelů k ceně, a to především k nulové ceně. K naplnění cíle je použita kombinace kvalitativních vý-zkumných metod, kterou tvoří focus group a obdobný experiment …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of irrational behavior of individuals and the existence of the zero price effect. The aim of the thesis is to verify the impact of the chosen effect on the decision-making process of members of the Generation Z. To meet the objective, a combination of qualitative research methods was used, which consists of a focus group and an experiment.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
  • Vedoucí: Martina Korecká
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78148

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management