Vliv efektu "zdarma" na rozhodování spotřebitele – Kateryna Martiushenko
Kateryna Martiushenko
Bakalářská práce
Vliv efektu "zdarma" na rozhodování spotřebitele
Influence of the zero price effect on consumer decision
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou iracionálního chování jedinců a exis-tenci efektu „zdarma“. Cílem práce je ověřit působení zvoleného efektu na rozhodování příslušníků generace Z. Součástí práce je analýza vnímaní a vztahu spotřebitelů k ceně, a to především k nulové ceně. K naplnění cíle je použita kombinace kvalitativních vý-zkumných metod, kterou tvoří focus group a obdobný experiment …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of irrational behavior of individuals and the existence of the zero price effect. The aim of the thesis is to verify the impact of the chosen effect on the decision-making process of members of the Generation Z. To meet the objective, a combination of qualitative research methods was used, which consists of a focus group and an experiment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78148
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
- Vedoucí: Martina Korecká
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78148
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Iracionalita ve spotřebitelském chování
Markéta HANZLÍKOVÁ -
Analýza iracionálního nákupního chování
Edita Kratochvílová -
Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality
Jan POSPÍŠIL -
Iracionální chování zákazníků společnosti Flixbus
Vojtěch Dyntera -
Analýza iracionálního nákupního chování
Lucie Remeňová -
Analýza iracionálního nákupního chování
Edita Kratochvílová -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova