Bc. Kateřina Hamplová

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybraného podniku

Marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti a navržení možných zlepšení v dané oblasti. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska dané problematiky, konkrétně marketingový komunikační mix a současné trendy v marketingové komunikaci. V následující kapitole je vybraná společnost představena a blíže charakterizována. Praktická část práce zahrnuje …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the company's marketing communication and propose possible improvements in the given area. In the theoretical part of the thesis, the basic theoretical starting points of the given issue are defined, specifically the marketing communication mix and current trends in marketing communication. In the following chapter, the selected company is introduced and characterized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/m23lp/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kateřina Toflová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management