Bc. Kateřina Hamplová

Master's thesis

Marketingová komunikace vybraného podniku

Marketing communication of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti a navržení možných zlepšení v dané oblasti. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska dané problematiky, konkrétně marketingový komunikační mix a současné trendy v marketingové komunikaci. V následující kapitole je vybraná společnost představena a blíže charakterizována. Praktická část práce zahrnuje …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the company's marketing communication and propose possible improvements in the given area. In the theoretical part of the thesis, the basic theoretical starting points of the given issue are defined, specifically the marketing communication mix and current trends in marketing communication. In the following chapter, the selected company is introduced and characterized …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Kateřina Toflová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management